Door PvdA-bestuur op 27 november 2021

PvdA stelt kandidatenlijst vast

Op zaterdag 20 oktober heeft de afdeling van de PvdA Goeree-Overflakkee de kandidatenlijst voor de komende gemeenteraadsverkiezingen vastgesteld. De lijst omvat 22 personen en is een mix van ervaring en vernieuwing. Zo bestaat de lijst uit een voormalige burgemeester, vier voormalige wethouders en vele zittende en voormalige raadslieden. Maar ook staan er nieuwe mensen op de kandidatenlijst. Mensen met verschillende achtergronden, die een goede inhoudelijke bijdrage kunnen leveren om Goeree-Overflakkee sterker en socialer te maken.

De eerste zes kandidaten

“Ik ben trots op deze lijst. Wat een kwaliteit!”, zei lijstrekker en huidige fractievoorzitter Jaap Willem Eijkenduijn, “Een groep mensen die klaar staan om onze gemeente mee te besturen. Kritisch maar altijd constructief. De mens centraal, niet het systeem.”

De kandidatenlijst bestaat uit:

1. Jaap Willem Eijkenduijn
  21. Greet Hommes
  22. Bert Kleingeld
PvdA-bestuur

Voorzitter: René Bos Secretaris: Dorien Kickert Penningmeester: George Grootens Bestuurslid: Jans Hoving Bestuurslid: Janneke Padmos Bestuurslid: Frank Boerboom

Meer over PvdA-bestuur