Door PvdA-bestuur op 3 maart 2020

Algemene Ledenvergadering uitgesteld

Beste partijgenoten,

We krijgen op dit moment allemaal te maken met alle maatregelen die genomen worden om het Corona-virus zoveel als maar mogelijk is in de hand te houden. Wij als bestuur van de afdeling Goeree-Overflakkee hebben dan ook besloten om de Algemene Ledenvergadering van a.s. woensdag 18 maart uit te stellen tot nader order. Met name  ook vanwege het feit dat een aantal van onze leden in de risico groep zit.

Wij willen onze leden zo min mogelijk risico laten lopen.

De instructie van de het  Partij-bestuur in Den Haag is op dit moment, gezien de omstandigheden, dat de jaarrekening,  gezien en ondertekend moet zijn door de kascommissie. Dat is bij ons het gelukkig het geval en wij mogen dan de jaarrekening als goedgekeurd door de Algemene Ledenvergadering beschouwen. Met dank aan de kascommissie.

Zodra dit weer voldoende veilig is zullen we jullie een nieuwe uitnodiging voor een volgende Algemene Ledenvergadering sturen.

Hartelijke Groet en goede gezondheid toegewenst,

Namens het bestuur,
Hannie Vermeulen

PvdA-bestuur