21 mei 2014

Werkbezoek aan Den Haag

Op dinsdag 20 mei 2014 hebben bestuur en fractie van de PvdA-afdeling Goeree-Overflakkee een bezoek aan de Eerste- en Tweede Kamer in Den Haag gebracht. De vertegenwoordigers van de PvdA-afdeling Goeree-Overflakkee waren op uitnodiging van PvdA Tweede Kamerlid Lutz Jacobi.

Lutz Jacobi en Goeree-Overflakkee

In mei 2012 heeft Lutz Jacobi in Oude Tonge met vertegenwoordigers en bestuurders van Goeree-Overflakkee en het Waterschap, programmabureau Zuidwestelijke Delta, Provincie Zuidholland, Natuur- en Recreatieschappen, Landbouworganisaties, Natuurorganisaties en Interprovinciaal initiatief Waterpoort aan de hand van stellingen discussie gevoerd over onderwerpen met betrekking tot natuur, landbouw en water. Dit om Lutz Jacobi een inzicht te geven in wat er leeft op het eiland op dat gebied.

In november 2012 bezocht Lutz Jacobi onder andere de visafslag op Stellendam. Lutz Jacobi is toen in gesprek gegaan met vertegenwoordigers uit de visserij sector. Zij heeft toen ook uitleg gekregen over de werkwijze van de Stellendam 27 ‘Johannes’ die een milieuvriendelijke manier van zeevissen bedrijft.

Lutz Jacobi heeft in de Tweede Kamer de portefeuille Natuur, Landbouw en Water.

Klik op de foto’s voor een grotere afbeelding