6 september 2013

Open Dag gemeente Goeree-Overflakkee in Middelharnis

Op zaterdag 14 september 2013 is de Open Dag van de nieuwe gemeente Goeree-Overflakkee. Belangstellenden zijn van 9.00 tot 14.00 uur van harte welkom op het gemeentehuis in Middelharnis.

Onthulling logo van de gemeente
Bezoekers kunnen dan een kijkje nemen achter de schermen van de organisatie. Om 10.30 uur zal de nieuwe burgemeester Ada Grootenboer-Dubbelman het logo van de gemeente aan de voorzijde van het gebouw onthullen.

Informatiemarkt
Een bewegwijzering leidt bezoekers over verschillende afdelingen waar enthousiaste medewerkers vertellen over hun werkzaamheden. Onder het genot van een kopje koffie of thee kunnen belangstellenden presentaties volgen, activiteiten doen en een informatiemarkt met politieke partijen in de kantine bezoeken. Ook buiten, rondom het gemeentehuis worden activiteiten georganiseerd over gemeentelijke werkzaamheden. Om 10.30 uur vindt de onthulling van het nieuwe gemeentelogo plaats door de nieuwe burgemeester Ada Grootenboer-Dubbelman. Daarna kunt u de burgemeester ontmoeten in het bestuursgedeelte (bovenverdieping) van het gemeentehuis.

Klant Contactcentrum
Het Klant Contactcentrum is tijdens de Open Dag van 9.00 tot 14.00 uur open. Bezoekers kunnen dan zonder afspraak terecht voor producten van burgerzaken en de burgerlijke stand.

Bron: gemeente Goeree-Overflakkee