Door PvdA-bestuur op 3 mei 2017

Felicitaties voor 50 jaar lidmaatschap PvdA

Traditiegetrouw worden leden van de PvdA gehuldigd op of rond 1 mei, de dag van de Arbeid. De PvdA Goeree-Overflakkee heeft dit jaar 2 jubilarissen onder haar leden: het echtpaar Koos en Wil van der Welle uit Oude-Tonge zijn beiden 50 jaar lid. Dit heuglijke feit is een bos rode rozen waard!

Het echtpaar kan levendig vertellen over de beginjaren van het lidmaatschap, de vakbond die daar onlosmakelijk mee verbonden was en de arbeidersstrijd die nog altijd nodig is. Zelf heeft Koos in zijn arbeidzame leven altijd in en rond de haven van Rotterdam gewerkt. Varen met de eigen boot is nog altijd een grote liefde van hen beiden.

Het zijn geen makkelijke jaren voor de sociaaldemocraten, maar de overtuiging is gebleven dat opkomen voor de zwakkeren in de samenleving en solidariteit broodnodig zijn. De politiek wordt dan ook nog kritisch gevolgd via de krant en televisie. De PvdA Goeree-Overflakkee waardeert de steun van haar leden enorm.

Gemeenteraadslid Petra ’t Hoen heeft de gouden spelden, namens het hoofdbestuur, uitgereikt en opgespeld.

Bewaren

PvdA-bestuur

Voorzitter: René Bos Secretaris: Dorien Kickert Penningmeester: George Grootens Bestuurslid: Jans Hoving Bestuurslid: Janneke Padmos Bestuurslid: Frank Boerboom

Meer over PvdA-bestuur

Waar ben je naar op zoek?